Wednesday, October 22, 2008

宿霧之旅 Day 1

3/10/2008 (Fri)
宿霧之旅係今年第三次去旅行,上次四川地震感受太深,所以都唔洗特意寫低。今次其實去四川之前已經買咗機票,每人$685,期待咗好耐終於都出發啦。出發當日放工就同leo同bonnie去咗東涌會合阿釧,食咗個韓國粉絲牛肉飯,跟住去百佳買d小食就出發去機場。00:40機,入閘前好例牌嘅大合照:

架機同之上次坐嘅jetstar差唔多,但個空姐又幾靚喎~~

不過成程機隔離個班肥鬼婆全程無停過口係度嘈生晒,好彩我都瞓到大半程,bonnie就慘囉,係咁比佢地嘈醒。一落機出門口,同網上所講一樣好多車等客,開價P$450,問secure的士站係邊,佢夠膽死話果班友就係的士,我地無做水魚,跟網上指示行過對面再上斜路,但原來道門鎖咗,要行去右手邊前少少上樓梯,一上就係的士站。上左兩架by meters的士去Pier 1,一架P$140,一架P$160。差唔到15分鐘就到咗Pier 1:

去到除左我地幾個,已經有幾個賓賓係入面,佢地一早已經買好飛,驚無位佢話我地都可以去Pier 3買飛,但問過船伕同secure都話唔洗,五點半office就會開門。船期表:

仲要另外貼住幾張通緝犯名單,唔知加左X果d係咪已經槍斃咗呢?!

我地去到排頭位,排第一嘅leo:

船飛來回P$820@連terminal fee,全程自己攞行李,一蚊都無比人賺過。排我地後面嘅係個伊朗仔同德國妹,傾傾下原來佢地係Poly exchange,之前又佢日本exchange,真係有錢!由於架船先去保和島再去另一個島,而佢地就去果個島,所以同一班船,買飛前見傾咗好耐,例排影張合照啦:

上船啦:

上到船放低行李就瞓覺,由於成晚都無正式休息過,雖然部電視做"非常外父生擒霍老爺",但都無心機睇。我地坐係後排風機前面,瞓瞓下覺得鬼死咁凍,著返件褸,瞓到落船。一落船有人嚟接車,叫佢等一陣,入咗tourist centre問佢攞地圖,佢收埋晒係要問先有,跟住搵day 2嘅司機,開價P$3000,講到P$1500成交,留電話上車直去bee farm。車頭Ret,電話:09213932302。
本來我地book一間barn(P$2000@)同兩間Garden Bungalows(P$2500@),但由於barn係分開嘅,同佢講要三間bungalows,無問題,再加上媽咪之前嚟過,全部收返P$2000。同佢講放低嘢後食早餐(free),無問題,依間係tomato bungalow:

房門外:

buko bungalow,後尾知道buko係菲律賓話嘅椰子:

mango bungalow:

每間房門後都提你幾點有早餐食:

係菲律賓嘅第一餐:

不錯嘅免費早餐,有唔記得名嘅coffee,木瓜汁,奄列,蜜沖叉燒同芒果格仔餅。特別一題,杯木瓜汁好難飲,個奄列有生洋蒽,俾晒佢地食,個格仔餅勁好味,仲食埋kawing同bonnie果塊。早餐全相:

行完早餐等行tour果時,個個攤係梳化休息,又真係幾舒服嘅,嚟hea一流:

食早餐嘅地方,that's why佢叫poolside breakfast,依度亦係bee farm個restaurant:

跟住行tour,其實無乜特別,試下d香草,睇下蜜蜂,去下organic farm咁。依個就係帶我地行tour嘅工作人員,佢嘅工作除左種嘢,就係帶人行tour:

同我地講解點樣攞蜂蜜,仲指教我地點搵蜂后,自己仲保到密密實實:

但就咁比我地影相囉:

行完晒就帶我地落海邊,勁正:

非常期待alona beach係點樣,原本我地有間房就係對住依個海,但clara唔嚟無謂要間咁大嘅房,我地又唔係太多時間係bee farm,留返下次啦。行完tour就係佢地個sea view restaurant度飲welcome drink-lemon grass tea,買左包返屋企沖蜜糖,但都係無佢地整得咁好飲:

跟住叫bee farm call車送我地落alona beach囉,嚟到影張大合照先:

正午嘅alona beach:

跟住就同之前plan好一樣去咗philppines fun diver潛水,我就報fun dive(P$1246.5),佢地就上discovery scuba dive(P$2835)。佢地要睇帶上堂,但全部瞓晒囉~~間嘢嘅equipment都幾新,但未至於好似阿dan上次去amorita開對新fins比佢囉:


跟住佢地就係泳池練習,我就同佢地影寫真啦,先嚟kawing:

vincent:

spicy:

leo:

阿釧:

係佢地係泳池練習嘅同時,bonnie竟然係泳池邊俾仔撩,"can i come to your room tonight?"果然係旺桃花呀~~由於佢唔想理果個賓仔,佢跟埋我地出去游船河。第一次外潛就去咗個地方叫Crystal Sanctury,一落去只係覺得d水好清,好多珊瑚,但游游下就係懸厓,好跨張呀~~教練叫佢地同背投式落水,咁我就落水同佢地影相,估唔到kawing竟然會驚,leo落水嘅情形:

下潛前嘅情境:

自備手套果然有佢嘅好處,唔洗好似佢地整損晒,yeah~~

水底相終於出場啦:





依個就係教練,韓國人,懂得七國語言:

水底下合照,鏡頭唔夠wide,影唔到spicy同kawing:

vincent就成日攞d海底生物上手,對fins就係咁片爛d珊瑚,見到都心痛:

潛完水嘅頽樣:

跟住淋下身,俾埋錢,攞埋張cert.,去咗trudis place買咗個halo-halo(P$130)就行下個alona beach啦,臨日落嘅沙灘:

原本都想住嘅白屋仔-charlotte resort,都係留返下次啦:

alona beach嘅夕陽:


順手搵埋day 3嘅船家,有個肥佬開價P$2000,我地搵咗Ranie,電話:09183659210,老實好人一個,P$1500成交,mask同救生衣P$100一位。依間另一間想住嘅isis,不過佢要滙款咁麻煩就揀咗lost horizon啦,但聽聞而家又唔洗啦喎:

典型到此一遊相:

唔好睇個天咁暗,其實只係五點幾。我地首先去hayahay食pizza餐肚:


叫左幾支啤酒,幾杯shake同兩個pizza(Total: P$925):


跟住過隔離Jasz Restaurant食海鮮,非常新鮮嘅海斑:

好大隻嘅老虎蝦:

我地嘅食物:

豬肉串:

燒好嘅老虎蝦:

隻蝦成隻手臂咁長,過份~

大過個頭嘅椰青:

依餐:
7條豬肉串
1條東星斑
7隻老虎蝦
3條粟米
3隻薯仔
3隻魷魚
2隻椰青
Total :P$2269
其實大家食完又唔多飽,就去咗撞到嘅香港人介紹嘅燒雞檔再食過,問咗老板燒雞阿叔,依間叫Royal Viking,但個招牌未整好,遲d會放出嚟。叫咗燒雞一隻(P$160),白飯一碟(P$170)同四支青檸水(P$17x4=68):



classic阿釧:

燒雞阿叔:

門口拍咗架巴士,上面有中文字-一路發:


食完雞就叫bee farm call車嚟接我地返去,依程P$300。諗住返到去放低d嘢就落海邊睇星,係我鎖緊門嘅時候,kawing話"嘩,望下你頭頂後面有乜?!!",真係俾佢嚇鬼死,好彩係一隻樹蛙:


海邊望出去個天超清,睇咗十分鐘都無,我見到四五次流星。跟住十點度返房沖涼,傾多一陣就瞓覺囉。

No comments: