Wednesday, October 22, 2008

宿霧之旅 Day 2

4/10/2008 (Sat)
尋晚臨瞓前再打俾Ret同佢confirm返時間,佢話九點鐘派車嚟接我地。咁咪八點半ready晒囉,臨走去買下佢d嘢食,買咗mango同honey chocolate spread(細樽)各一P$100@,一包lemon grass tea (P$130)同一樽honey chocolate俾彭小姐。買完再周圍影下相,我地三間房嘅鎖匙:

話說尋日有人懶醒咁將條鎖匙拆出嚟,以為好方便,點知唔鬼見左,夜晚返到去先知,幾驚無門口入呀。
office入面,依d唔係信箱,係入住每間房嘅單:

九點鐘個司機都未嚟,叫office幫我打俾佢(P$30),點知個司點成九點半先嚟,令到原本計劃要變。臨走影返張大合照,中間綠色衫果個就係覆email嘅vicky啦:

首先落去lost horizon check-in先,藍色衫果個就係同我email聯絡嘅julie啦:

我地將會入住嘅房-modern standard:

原本我地諗住個ICM食個jollibee早餐先嘅,不過一嚟佢遲,我地又搞左一陣,司機就話十一點去到loboc river就食lunch buffet,無問題。去到買飛落船,P$300@,我地買左4號,嘢食幾好味,但就無椰青飲囉,見到人地有d有。果度有間island souvenirs shop d Tee幾靚ga,無理由咁早買住周圍行啦:

碼頭:

我地幫襯嘅4號閘:

船上嘅嘢食,第一條魚都俾我地食晒囉,點夠分呀:

依d好似外星生物嘅海草:

其他食物:

繼柬埔寨後,再次食到生嘅酸芒果,不過今次唔係配辣椒,而家配處理過嘅蝦米:

出發囉,其實成程無乜特別,有liveband唱歌,當遊下船河囉。但突然去到某岸邊屋仔就停低睇人唱歌跳舞,都幾好睇:

非常投入嘅vincent同阿釧:

少年舞王:

大合奏,我覺得幾好聽呀,好有mamma mia feel:


leo梗係成日去跳茶舞:

CED同事合照:

去到盡頭要,竟然會有當值救生員,有個鬼佬跳落水,佢地即刻跳返晒上艇仔:

兩位liveband哥哥(叔叔):

跟住去傳說中嘅朱古力山,入場費P$25@:

點解朱古力山會特別唔同色呢,話說本來係珊瑚嚟嘅,因地殼變動而彈咗上嚟,下面嘅地有特別嘅營養,所以咪咁囉。講完書啦,睇返d無聊相:


影咗咁耐,我最鍾意spicy果兩張:

點解?佢跳起個身都無郁過,好難度高ga...
下一站吊橋,其實都係落車影一影相啫:

終於都到戲肉所在啦,睇tarsier-眼鏡猴,用之前loboc river張reciept係可以免費入場的。食緊嘢嘅眼鏡猴:

BB眼鏡猴:

睇完本應去珊瑚教堂(Baclayon Church),但因為係朱古力山同眼鏡猴果度玩得太耐,過咗五點教堂閂門,所以只係門口經過,但司機完全無提過,飛左站,直去Blood compact site,想係出面影張相都無。其實只係幾個銅像,後面個海景仲吸引:

sticky rice,搞到我地以為係飯囉,係咩就遲d先開估:

P$1500嘅行程到此為止,司機原本諗住車我地返alona beach就算,但我地諗住去埋ICM同香滿樓食飯先,佢話加P$500,無問題。上車去ICM,ICM出面嘅巴士站,d巴士真係好鬼死靚,唔似得香港咁,剩係曉賣廣告:

其實只係六點幾,但一入到去就食去jollibee醫肚,叫咗個肉醬意粉(P$67),好味:


跟住過咗隔離超群食咗個halo-halo(P$87),好食過trudis place果個好多:

take away邊行邊食:

跟住入咗ICM唯一嘅supermakert- island city mall supermarket買乾糧同聽朝嘅早餐,入面大到呢:

收銀機唔係平時聽到嘅du du聲,而家星球大戰嘅'蕉蕉'聲,仲要好大聲,好搞笑:

俾錢果時都懷疑有冇計錯數,事關我地買咗兩pack麵包,十包果汁,一包曲奇,幾包朱古力同幾包飲品沖劑,都只係P$208.1,即係每人俾左五蚊港紙都唔夠。又見到有間island souvenirs,咪入去問佢cebu有冇分店囉,佢話SM City間分店最大,又唔洗咁早買住。買完嘢係門口撞返司機,原本約定嘅一個鐘都未到,早d食飯大家好啦,跟住去咗好出名嘅香滿樓:

由於時間關係,好多嘢都無晒,連虎蝦都無,唯有叫其他嘢啦。嚮螺,原來'tou si steam',點知連豆豉都無,唯有清蒸囉:

係citysuper賣廿二蚊一扎嘅菲律賓露筍,都好爽好甜:

香港仲好味嘅蒜茸蒸扇貝:

全晚最好味嘅椒鹽炒蟹:

個蟹蓋成塊面咁大:

依餐唔飽嘅食咗P$2910,仲問佢借咗個電話打俾船家ranie同佢confirm聽朝出海時間。食完飯就返alona beach囉,同司機影張合照先。司機叫eduardo cubrado, 電話0910-6293185,非常好人,大家有咩都可以搵佢。

入到屋放低d嘢,跟住再食過。其中兩間房:


尋日學潛水已經用過佢個泳池,lost horizon:


去咗Poweder Keg再食,一叫superburger, pepperoni-mushroom pizza同幾杯shake,總共P$1000:




又係路口嘅串燒檔買左d串燒(P$165):

同埋再去食咗串燒雞(P$160):

食完就返去瞓覺,聽朝出海睇海豚!

No comments: